SONEMERXENTE

Co obxectivo de acelerar 10 proxectos artísticos musicais, a Fundación Paideia Galiza e a Xunta de Galicia través da Axencia Galega das Industrias Culturais con fondos NextGenerationEU, impulsan a aceleradora de proxectos musicais SONEMERXENTE.  

SONEMERXENTE un programa de aceleración musical que consta de dúas fases: unha primeira fase de aceleración, e unha segunda fase de promoción e mercados. Na primeira fase os proxectos musicais participantes recibirán servizos de consultoría e mentorización individualizadas en diferentes áreas do negocio musical, así como na creación e gravación dun produto musical e o deseño dun plan estratéxico de lanzamento, ou plan de negocio. A segunda fase incluirá diferentes actividades como a participación en diferentes circuitos de concertos, festivais e espazos profesionais da industria musical, a nivel galego e nacional, ou o desenvolvemento de actividades de networking e speedmeetings con outros referentes do sector. 

SONEMERXENTE

Co obxectivo de acelerar 10 proxectos artísticos musicais, a Fundación Paideia Galiza e a Xunta de Galicia través da Axencia Galega das Industrias Culturais con fondos NextGenerationEU, impulsan a aceleradora de proxectos musicais SONEMERXENTE.  

SONEMERXENTE un programa de aceleración musical que consta de dúas fases: unha primeira fase de aceleración, e unha segunda fase de promoción e mercados. Na primeira fase os proxectos musicais participantes recibirán servizos de consultoría e mentorización individualizadas en diferentes áreas do negocio musical, así como na creación e gravación dun produto musical e o deseño dun plan estratéxico de lanzamento, ou plan de negocio. A segunda fase incluirá diferentes actividades como a participación en diferentes circuitos de concertos, festivais e espazos profesionais da industria musical, a nivel galego e nacional, ou o desenvolvemento de actividades de networking e speedmeetings con outros referentes do sector.

Somos unha entidade sen ánimo de lucro que busca promover a igualdade de oportunidades e favorecer o desenvolvemento persoal e social mediante a creación de propostas e proxectos innovadores e sostibles. Desde o noso nacemento en 1986 utilizamos a formación e a capacitación profesional como a ferramenta para fomentar a autonomía persoal e crear unha sociedade máis libre e xusta. Durante a última década, a través do noso estudo de gravación na Coruña, Estudios Mans, vimos desenvolvendo programas de formación, concursos, oportunidades de promoción… para emprendedores/as no sector musical. Grazas aos nosos programas, centos de bandas e solistas puideron crecer profesionalmente e mesmo construír unha carreira profesional dedicada exclusivamente á súa música. 

FUNDACIÓN PAIDEIA GALIZA

FUNDACIÓN PAIDEIA GALIZA

Somos unha entidade sen ánimo de lucro que busca promover a igualdade de oportunidades e favorecer o desenvolvemento persoal e social mediante a creación de propostas e proxectos innovadores e sostibles. Desde o noso nacemento en 1986 utilizamos a formación e a capacitación profesional como a ferramenta para fomentar a autonomía persoal e crear unha sociedade máis libre e xusta. Durante a última década, a través do noso estudo de gravación na Coruña, Estudios Mans, vimos desenvolvendo programas de formación, concursos, oportunidades de promoción… para emprendedores/as no sector musical. Grazas aos nosos programas, centos de bandas e solistas puideron crecer profesionalmente e mesmo construír unha carreira profesional dedicada exclusivamente á súa música.

AXENCIA GALEGA DE INDUSTRIAS CULTURAIS

A Axencia Galega das Industrias Culturais é a entidade da Xunta de Galicia que ten por obxecto o impulso e a consolidación do tecido empresarial no sector cultural galego mediante a cooperación na achega de factores produtivos, no fomento da oferta de bens e servizos e na asignación de ingresos suficientes e estables. 

Creada por lei en 2008, o seu ámbito de actuación engloba a totalidade das actividades culturais e artísticas desenvolvidas por creadores individuais, empresas e industrias culturais, co obxectivo de acadar a súa máxima difusión. 

No eido musical, a Axencia mantén distintas liñas de apoio ao sector, que se materializan a través do seu plan anual de subvencións, de diferentes programacións e  circuítos de concertos e de accións concretas que inciden na capacitación profesional. 

AXENCIA GALEGA DE INDUSTRIAS CULTURAIS

A Axencia Galega das Industrias Culturais é a entidade da Xunta de Galicia que ten por obxecto o impulso e a consolidación do tecido empresarial no sector cultural galego mediante a cooperación na achega de factores produtivos, no fomento da oferta de bens e servizos e na asignación de ingresos suficientes e estables. 

Creada por lei en 2008, o seu ámbito de actuación engloba a totalidade das actividades culturais e artísticas desenvolvidas por creadores individuais, empresas e industrias culturais, co obxectivo de acadar a súa máxima difusión. 

No eido musical, a Axencia mantén distintas liñas de apoio ao sector, que se materializan a través do seu plan anual de subvencións, de diferentes programacións e  circuítos de concertos e de accións concretas que inciden na capacitación profesional. 

EQUIPO DOCENTE

Patricia Portela

Diseñadora gráfica y creativa publicitaria en The Office.

Lucía Sánchez

Socia y abogada en Menta Abogados. Patrona de la Fundación Paco de Lucía.

Antonio Martínez

Abogado en Abogados de las Artes.

Rodrigo Cuevas

Artista multidisciplinar.

Eva Planas

Business Manager de Richie Hawtin.

Paco Loco

Paco Loco Studio.

Javier Limón

Compositor, productor y músico.

Unai Fresnedo

Ceo de Taste The Floor.

Alberto Cantúa

Guitarrista de Viva Suecia.

Xaime Miranda

Filmmaker.

Carlangas

Músico y Artista.

Juan de Dios Martín

Productor Musical.

Mariana Carballal

Actriz, directora y profesora.

Lorena Jiménez

Fundadora y directora de La Trinchera

Ángel Medina

Ingeniero de Sonido

Sergio Tejerina

Mentor y formador en emprendimiento

Patricia Hermida

Ceo en Dotbeat! Y presidenta de Agem

David Cardenal y Carmina Brandariz

Music Bus

Javier Portugués

A&R freelance. Música, doblaje y locución.

María Rodríguez y Sara Baltanas

Twinsstylist.

Laura Iturralde

Directora de arte.

Ángel Carmona

Periodista y presentador

PROGRAMA DE ACELERACIÓN

BRANDING
Que é unha marca? Como construír a túa marca e que ter en conta

PERSONAXE E MARCA PERSOAL
Como construír unha personaxe acorde á túa marca e aos valores do teu proxecto.

CREACIÓN
O percorrido dunha canción visto por un artista/produtor. Dende os primeiros acordes ata a gravación.

DISTRIBUCIÓN
Distribución da túa música. Métodos e diferenzas entre unha opción e outra. Análise dos repartos e fases no proceso.

ESCENOGRAFÍA
A importancia da escenografía nun directo. Planos de luces e ambientación.

BOOKING
Pasos de como chegar a un festival ou a construción dunha xira.

CANLES DE COMUNICACIÓN
Como utilizar as diferentes canles de comunicación. Que buscan? Que premian? Que nos poden aportar?

ESTÉTICA
Traballaremos con cada proxecto a súa marca e estética e como amosar o seu produto ao público.

PRODUCIÓN
Traballaremos con cada proxecto a preprodución e produción dos seus temas

VIDEOCLIP
Levaremos ao audiovisual os temas de cada proxecto musical

ENSAIOS
Ensaios de cada un dos proxectos para perfeccionar e adaptar o directo das súas cancións coa súa esencia.

DISCURSO
Traballaremos os discursos de cada un dos proxectos. Habilidades de comunicación escrita, oral e corporal.

ESTRATEXIA
Crearemos unha estratexia de comunicación con cada un dos proxectos.

PREPARACIÓN DO DIRECTO Ensaio xeral de cada grupo con todas as accións e coñecementos adquiridos durante a aceleración.

CONCERTO PRESENTACIÓN 
Concerto presentación de cada uno dos proxectos en diferentes espazos adaptados para levalos a cabo.

ACCIÓNS PROMOCIONAIS
Poñeremos os proxectos diante do sector para a busca dos seus clientes e socios.

EVENTOS FINAIS
Conxunto dos 12 proxectos final.

PROGRAMA DE ACELERACIÓN

BRANDING
Que é unha marca? Como construír a túa marca e que ter en conta

PERSONAXE E MARCA PERSOAL
Como construír unha personaxe acorde á túa marca e aos valores do teu proxecto.

CREACIÓN
O percorrido dunha canción visto por un artista/produtor. Dende os primeiros acordes ata a gravación.

DISTRIBUCIÓN
Distribución da túa música. Métodos e diferenzas entre unha opción e outra. Análise dos repartos e fases no proceso.

ESCENOGRAFÍA
A importancia da escenografía nun directo. Planos de luces e ambientación.

BOOKING
Pasos de como chegar a un festival ou a construción dunha xira.

CANLES DE COMUNICACIÓN
Como utilizar as diferentes canles de comunicación. Que buscan? Que premian? Que nos poden aportar?

ESTÉTICA
Traballaremos con cada proxecto a súa marca e estética e como amosar o seu produto ao público.

PRODUCIÓN
Traballaremos con cada proxecto a preprodución e produción dos seus temas

VIDEOCLIP
Levaremos ao audiovisual os temas de cada proxecto musical

ENSAIOS
Ensaios de cada un dos proxectos para perfeccionar e adaptar o directo das súas cancións coa súa esencia.

DISCURSO
Traballaremos os discursos de cada un dos proxectos. Habilidades de comunicación escrita, oral e corporal.

ESTRATEXIA
Crearemos unha estratexia de comunicación con cada un dos proxectos.

PREPARACIÓN DO DIRECTO Ensaio xeral de cada grupo con todas as accións e coñecementos adquiridos durante a aceleración.

CONCERTO PRESENTACIÓN 
Concerto presentación de cada uno dos proxectos en diferentes espazos adaptados para levalos a cabo.

ACCIÓNS PROMOCIONAIS
Poñeremos os proxectos diante do sector para a busca dos seus clientes e socios.

EVENTOS FINAIS
Conxunto dos 12 proxectos final.

Sonemerxente é unha iniciativa de

AXENDA