PROXECTOS MUSICAIS
PROXECTOS MUSICAIS
SONEMERXENTE
Co obxectivo de acelerar 10 proxectos artísticos musicais, a Fundación Paideia Galiza e a Xunta de Galicia través da Axencia Galega das Industrias Culturais con fondos NextGenerationEU, impulsan a aceleradora de proxectos musicais SONEMERXENTE.
SONEMERXENTE un programa de aceleración musical que consta de dúas fases: unha primeira fase de aceleración, e unha segunda fase de promoción e mercados. Na primeira fase os proxectos musicais participantes recibirán servizos de consultoría e mentorización individualizadas en diferentes áreas do negocio musical, así como na creación e gravación dun produto musical e o deseño dun plan estratéxico de lanzamento, ou plan de negocio. A segunda fase incluirá diferentes actividades como a participación en diferentes circuitos de concertos, festivais e espazos profesionais da industria musical, a nivel galego e nacional, ou o desenvolvemento de actividades de networking e speedmeetings con outros referentes do sector.
SONEMERXENTE
Co obxectivo de acelerar 10 proxectos artísticos musicais, a Fundación Paideia Galiza e a Xunta de Galicia través da Axencia Galega das Industrias Culturais con fondos NextGenerationEU, impulsan a aceleradora de proxectos musicais SONEMERXENTE.
SONEMERXENTE un programa de aceleración musical que consta de dúas fases: unha primeira fase de aceleración, e unha segunda fase de promoción e mercados. Na primeira fase os proxectos musicais participantes recibirán servizos de consultoría e mentorización individualizadas en diferentes áreas do negocio musical, así como na creación e gravación dun produto musical e o deseño dun plan estratéxico de lanzamento, ou plan de negocio. A segunda fase incluirá diferentes actividades como a participación en diferentes circuitos de concertos, festivais e espazos profesionais da industria musical, a nivel galego e nacional, ou o desenvolvemento de actividades de networking e speedmeetings con outros referentes do sector.
Somos unha entidade sen ánimo de lucro que busca promover a igualdade de oportunidades e favorecer o desenvolvemento persoal e social mediante a creación de propostas e proxectos innovadores e sostibles. Desde o noso nacemento en 1986 utilizamos a formación e a capacitación profesional como a ferramenta para fomentar a autonomía persoal e crear unha sociedade máis libre e xusta. Durante a última década, a través do noso estudo de gravación na Coruña, Estudios Mans, vimos desenvolvendo programas de formación, concursos, oportunidades de promoción… para emprendedores/as no sector musical. Grazas aos nosos programas, centos de bandas e solistas puideron crecer profesionalmente e mesmo construír unha carreira profesional dedicada exclusivamente á súa música.
FUNDACIÓN PAIDEIA GALIZA
FUNDACIÓN PAIDEIA GALIZA
Somos unha entidade sen ánimo de lucro que busca promover a igualdade de oportunidades e favorecer o desenvolvemento persoal e social mediante a creación de propostas e proxectos innovadores e sostibles. Desde o noso nacemento en 1986 utilizamos a formación e a capacitación profesional como a ferramenta para fomentar a autonomía persoal e crear unha sociedade máis libre e xusta. Durante a última década, a través do noso estudo de gravación na Coruña, Estudios Mans, vimos desenvolvendo programas de formación, concursos, oportunidades de promoción… para emprendedores/as no sector musical. Grazas aos nosos programas, centos de bandas e solistas puideron crecer profesionalmente e mesmo construír unha carreira profesional dedicada exclusivamente á súa música.
AXENCIA GALEGA DE INDUSTRIAS CULTURAIS
A Axencia Galega das Industrias Culturais é a entidade da Xunta de Galicia que ten por obxecto o impulso e a consolidación do tecido empresarial no sector cultural galego mediante a cooperación na achega de factores produtivos, no fomento da oferta de bens e servizos e na asignación de ingresos suficientes e estables.
Creada por lei en 2008, o seu ámbito de actuación engloba a totalidade das actividades culturais e artísticas desenvolvidas por creadores individuais, empresas e industrias culturais, co obxectivo de acadar a súa máxima difusión.
No eido musical, a Axencia mantén distintas liñas de apoio ao sector, que se materializan a través do seu plan anual de subvencións, de diferentes programacións e circuítos de concertos e de accións concretas que inciden na capacitación profesional.
AXENCIA GALEGA DE INDUSTRIAS CULTURAIS
A Axencia Galega das Industrias Culturais é a entidade da Xunta de Galicia que ten por obxecto o impulso e a consolidación do tecido empresarial no sector cultural galego mediante a cooperación na achega de factores produtivos, no fomento da oferta de bens e servizos e na asignación de ingresos suficientes e estables.
Creada por lei en 2008, o seu ámbito de actuación engloba a totalidade das actividades culturais e artísticas desenvolvidas por creadores individuais, empresas e industrias culturais, co obxectivo de acadar a súa máxima difusión.
No eido musical, a Axencia mantén distintas liñas de apoio ao sector, que se materializan a través do seu plan anual de subvencións, de diferentes programacións e circuítos de concertos e de accións concretas que inciden na capacitación profesional.
EQUIPO DOCENTE
Patricia Portela
Diseñadora gráfica y creativa publicitaria en The Office.
Lucía Sánchez
Socia y abogada en Menta Abogados. Patrona de la Fundación Paco de Lucía.
Antonio Martínez
Abogado en Abogados de las Artes.
Rodrigo Cuevas
Artista multidisciplinar.
Eva Planas
Business Manager de Richie Hawtin.
Paco Loco
Paco Loco Studio.
Javier Limón
Compositor, productor y músico.
Unai Fresnedo
Ceo de Taste The Floor.
Alberto Cantúa
Guitarrista de Viva Suecia.
Xaime Miranda
Filmmaker.
Carlangas
Músico y Artista.
Juan de Dios Martín
Productor Musical.
Mariana Carballal
Actriz, directora y profesora.
Lorena Jiménez
Fundadora y directora de La Trinchera
Ángel Medina
Ingeniero de Sonido
Sergio Tejerina
Mentor y formador en emprendimiento
Patricia Hermida
Ceo en Dotbeat! Y presidenta de Agem
David Cardenal y Carmina Brandariz
Music Bus
Javier Portugués
A&R freelance. Música, doblaje y locución.
María Rodríguez y Sara Baltanas
Twinsstylist.
Laura Iturralde
Directora de arte.
Ángel Carmona
Periodista y presentador
PROGRAMA DE ACELERACIÓN
BRANDING
Que é unha marca? Como construír a túa marca e que ter en conta
PERSONAXE E MARCA PERSOAL
Como construír unha personaxe acorde á túa marca e aos valores do teu proxecto.
CREACIÓN
O percorrido dunha canción visto por un artista/produtor. Dende os primeiros acordes ata a gravación.
DISTRIBUCIÓN
Distribución da túa música. Métodos e diferenzas entre unha opción e outra. Análise dos repartos e fases no proceso.
ESCENOGRAFÍA
A importancia da escenografía nun directo. Planos de luces e ambientación.
BOOKING
Pasos de como chegar a un festival ou a construción dunha xira.
CANLES DE COMUNICACIÓN
Como utilizar as diferentes canles de comunicación. Que buscan? Que premian? Que nos poden aportar?
ESTÉTICA
Traballaremos con cada proxecto a súa marca e estética e como amosar o seu produto ao público.
PRODUCIÓN
Traballaremos con cada proxecto a preprodución e produción dos seus temas
VIDEOCLIP
Levaremos ao audiovisual os temas de cada proxecto musical
ENSAIOS
Ensaios de cada un dos proxectos para perfeccionar e adaptar o directo das súas cancións coa súa esencia.
DISCURSO
Traballaremos os discursos de cada un dos proxectos. Habilidades de comunicación escrita, oral e corporal.
ESTRATEXIA
Crearemos unha estratexia de comunicación con cada un dos proxectos.
PREPARACIÓN DO DIRECTO Ensaio xeral de cada grupo con todas as accións e coñecementos adquiridos durante a aceleración.
CONCERTO PRESENTACIÓN
Concerto presentación de cada uno dos proxectos en diferentes espazos adaptados para levalos a cabo.
ACCIÓNS PROMOCIONAIS
Poñeremos os proxectos diante do sector para a busca dos seus clientes e socios.
EVENTOS FINAIS
Conxunto dos 12 proxectos final.
PROGRAMA DE ACELERACIÓN
BRANDING
Que é unha marca? Como construír a túa marca e que ter en conta
PERSONAXE E MARCA PERSOAL
Como construír unha personaxe acorde á túa marca e aos valores do teu proxecto.
CREACIÓN
O percorrido dunha canción visto por un artista/produtor. Dende os primeiros acordes ata a gravación.
DISTRIBUCIÓN
Distribución da túa música. Métodos e diferenzas entre unha opción e outra. Análise dos repartos e fases no proceso.
ESCENOGRAFÍA
A importancia da escenografía nun directo. Planos de luces e ambientación.
BOOKING
Pasos de como chegar a un festival ou a construción dunha xira.
CANLES DE COMUNICACIÓN
Como utilizar as diferentes canles de comunicación. Que buscan? Que premian? Que nos poden aportar?
ESTÉTICA
Traballaremos con cada proxecto a súa marca e estética e como amosar o seu produto ao público.
PRODUCIÓN
Traballaremos con cada proxecto a preprodución e produción dos seus temas
VIDEOCLIP
Levaremos ao audiovisual os temas de cada proxecto musical
ENSAIOS
Ensaios de cada un dos proxectos para perfeccionar e adaptar o directo das súas cancións coa súa esencia.
DISCURSO
Traballaremos os discursos de cada un dos proxectos. Habilidades de comunicación escrita, oral e corporal.
ESTRATEXIA
Crearemos unha estratexia de comunicación con cada un dos proxectos.
PREPARACIÓN DO DIRECTO Ensaio xeral de cada grupo con todas as accións e coñecementos adquiridos durante a aceleración.
CONCERTO PRESENTACIÓN
Concerto presentación de cada uno dos proxectos en diferentes espazos adaptados para levalos a cabo.
ACCIÓNS PROMOCIONAIS
Poñeremos os proxectos diante do sector para a busca dos seus clientes e socios.
EVENTOS FINAIS
Conxunto dos 12 proxectos final.